نمایشگر دسته ای مطالب

بازگشت به صفحه کامل

هفته پژوهش وفناوری سال 97 از روز از شنبه 24 آذر با شعار پژوهش هدفمند، فناوری ارزش آفرین در خدمت تولید ملی شروع به کار خواهد کرد.

هفته پژوهش وفناوری سال 97 از روز از شنبه 24 آذر با شعار پژوهش هدفمند، فناوری ارزش آفرین در خدمت تولید ملی شروع به کار خواهد کرد.


تاریخ انتشار : Publish : نسخه قابل چاپ Print

عناوین روزهای این هفته که به صورت کشوری ابلاغ شده است، عبارتند از شنبه 24 آذر روز پژوهش، فناوری، مدرسه و دانشگاه، یکشنبه 25 آذر روز پژوهش، فناوری و رسانه، دوشنبه 26 آذر روز پژوهش، فناوری و چالش های ملی، سه شنبه 27 آذر روز پژوهش، فناوری، علوم انسانی و هنر، چهارشنبه 28 آذر روز پژوهش، فناوری و مسؤولیت های اجتماعی و همچنین 29 آذر روز پژوهش فناوری و تعاملات بین المللی نام گذاری شده است.

از روز 24 تا 26 آذر نمایشگاه دستاورد های فناورانه مرکز رشد، نمایشگاه دستاورد های دانشکده کشاورزی و نمایشگاه های کتب داخلی و خارجی در دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا برپا
می شود.

روز دوشنبه 26 آذر مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر گروه ها، دانشکده های دانشگاه بوعلی سینا
می باشد که از ساعت 18 در سالن همایش های سرو دانشکده کشاورزی برگزار می شود؛ در این برنامه 2 سخنران در سطح ملی، دکتر گزنی معاون پژوهش و فناوری پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) و دکتر محمدیان استاد دانشگاه علامه طباطبایی سخنرانی می کنند.

در این مراسم سخنرانی رئیس دانشگاه بوعلی سینا، گزارش معاون پژوهش و فناوری دانشگاه و در نهایت تقدیر از پژوهشگران برتر در سطح دانشگاه را خواهیم داشت.