امور اجرایی و هماهنگی

​​​​​​​

  •  آماده‌سازی جلسه‌های هیئت رئیسه، تنظیم دستور جلسه‌ها و پیگیری ویراستاری مصوبه‌ها و ابلاغ آن‌ها
  • آماده‌سازی نشست‌های شورای دانشگاه، تنظیم دستور جلسه‌ها و پیگیری ویراستاری مصوبه‌ها و ابلاغ آن‌ها
  • پیگیری‌های مرتبط اجرای مصوبه‎‌های هیئت رئیسه و شورای دانشگاه
  • تفکیک مصوبه‌های هیئت رئیسه بر اساس نام واحد‌ها به‌منظور دسترسی سریع به مصوبه‌های مربوط و گزارش سالانه آن‌ها به تفکیک واحد‌ها
  • سازماندهی آئین‌نامه‌ها و ایجاد آرشیو فیزیکی تفاهم‌نامه‌ها، قراردادها، موافقت‌نامه‌ها
  • ایجاد آرشیو فیزیکی و مستندسازی تمامی فعالیت‌ها، آیین‌نامه‌ها و فرایند‌های اداری حوزۀ ریاست دانشگاه
  • همکاری و تعامل مؤثر و سازنده با سایر اداره‌های حوزۀ ریاست به‌خصوص ادارۀ روابط عمومی و اطلاع‌رسانی
  • نصب اطلاعیه‏ ها، آگهی‏ ها و سایر مطالب مربوط در تابلو‌های اعلانات
  • تهیه، تامین و تدارک منابع، امکانات و تجهیزات مورد نیاز برگزاری مراسم
  • آماده سازی سالن و فضای برگزاری مراسم
  • هماهنگی حضور مجری و قاری جهت برگزاری مراسم
  • کنترل و نظارت بر صحت سیستم صوتی و تصویری در سالن‌های محل برگزاری مراسم
  • پیگیری تهیه و توزیع روزنامه‌ها و نشریات بین مدیران و واحد‌های مختلف مجموعه
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

​​​​​​​